Perussuomalaisten Pohjois-Pohjanmaan piiri ry:n ylimääräinen yleiskokous 10.6.2023

10.6.2023 Pyhäjärvellä osoitteessa Pellikantie 430 (Emolahti) klo 14. Kokouksessa käsitellään seuraavat asiat:

• Luetaan tilintarkastajien lausunto
  • Päätetään vuoden 2022 tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä piirihallitukselle ja muille tilivelvollisille (Piirin säännöt 11§)
  • Puoluevaltuuston jäsenten valinta-asia
  • Muut piirihallituksen valmistelemat asiat.

Kokouksen koollekutsujana on piirihallitus.

Tervetuloa.

Kokouksen jälkeen n. klo 16 alkaen järjestetään koulutusseminaari. Koulutuksen aiheena aluevaltuuston toiminta sekä puoluesihteerin, järjestösihteerin ja piirin katsaukset. Seminaarin jälkeen on ruokailu n. klo 17.30.

Pyydämme paikallisyhdistysten puheenjohtajaa tai sihteeriä keräämään nimilistan yhdistyksensä piirikokousedustajista, jotka osallistuvat ko. kokoukseen sekä koulutusseminaariin. Lähtökohtaisesti ilmoittautuminen koskee molempia ja ilmoittautuminen on sitova. Samalla pyydetään ilmoittamaan mahdolliset erityisruokavaliot.

Osallistujalista lähetetään sähköpostilla piirisihteerille tiina.hanhikorpi@nullraahe.fi 30.5.2023 klo 16 mennessä. Muuta kautta tulevia ilmoittautumisia ei oteta vastaan.

Tilaisuuden virallisen osuuden ja ruokailun jälkeen on vuorossa piirin kesäjuhla/illanvietto klo 19 alkaen. Sauna on lämpimänä ja vietetään mukavaa leppoisaa yhdessäoloa rennolla fiiliksellä. Saunojat omat pyyhkeet mukaan. Mikäli on majoitustarvetta, tämä tulee järjestää itse omalla kustannuksellaan.

Kirjoitettu 26.5.2023